Hemma från Ferdinand

Hej!

Har kommit hem från Ferdinand nu!

Blir inga ridbilder eftersom Anna inte hängde med idag heller. Men någon gång i framtiden ska ni få se bilder, lovar! Så blir inte för ledsna nu.

Jag va i stallet med Jonna idag, eller ah. Vi hade sällskap dit, hem och i stallet. Fixade allt, de gick rätt snabbt ju eftersom de bara är en höpåse, lyx. Sen tog jag in han vilket gick mycket bättre än förväntat. Han gick efter mig som en liten svans. Och guuud vad han såg ut, gubbesnutten var blöt & lite lerig + hööig men fick naturligtvis inget bra kort på det då han hängde efter mig hela tiden som sagt. Han fick stå och torka ett tag innan jag rycktade han, men han var rätt grinig idag. Vilket inte var så roligt!

Här har nmi lite failbilder, blev INGA bra typ.








Han bugar i bakrunden ^^ Hehe, den svarta förstörde allt, såklart!!



Fick ni också äcklig och jobbig snö idag, som förstörde allt?




Kommentarer
Postat av: emelie

frågestund på bloggen, kika in och fråga !:)

2011-03-09 @ 19:53:23
URL: http://tavlingsryttarninorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0