hiss!

Gummiflis, sand? 

Själv föredrar jag nog sand lite faktiskt, fast gummiflis är bra det också. Anledningen till att jag föredrar sand är nog för underlaget helt enkelt blir mjukare, haha! Negativt är att när sanden är torr och man vandrar om kring, så får man massa i ridskorna... Fast sen vet inte jag vad Feffe gillar bäst. Tror nog inte det har så stor betydelse om det är sand eller till exempel gummiflis, eller är något bättre än något annat? Har inte så mycket koll på det.. Gummiflis & sand är det jag har ridi i, iallafall.

Båda underlagen jag nämnt är en hiss från mig!



Vad har ni ridit/brukar ni rida i?


Kommentarer
Postat av: vicke

det finns ju såå många olika sortes sand men vi har iallafall i padocken något sandliknande underlag som inte dammars sådär supermycket som vissa underlag gör, jag tycker det är ok :)

2011-03-26 @ 12:23:36
URL: http://victoriaaulin.blogg.se/
Postat av: sara

sand är inte mjukt, det klumpar ihop sig och blir betånghårt, dessutom är det skittungt, hade det till min ponny förr som hade fång.

2011-03-28 @ 18:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0