Inte så peppad..

Hej

Måste medge att jag inte är så peppad inför imorgon. Vädret i göteborg suger verkligen, i två dagar har det snöat och nu under eftermiddagen regnade det.... Och fick reda på att de ska göra de imorgon också!! Ni kan ju ta och döda mig? Hatar regn!

Typiskt att inte frida har något manegekort vid dessa tillfällen. Tycker det är skitjobbigt & tråkigt att rida ute i regnet, bli genomblöt och frysa både fingrar, tår och röven av sig. Nej säger jag till regn och snöö, de äckliga vädret kan gå och dö!!



Iallafall, få se om de blir någon ridning imorgon. Känner verkligen för en ridtur nu, eftersom jag senast red i söndags. Men vädret hindrar mig typ till 95 % vilket suger!

Vad brukar ni hitta på med hästarna under regninga och dystra dagar?

Ge GÄRNA tips!


Kommentarer
Postat av: Millan

Varför har ni inte ett manegekort? :) Annars kan du ju alltid rida där? ;)



Kram!

2011-03-10 @ 21:38:47
URL: http://ponnysdröm.blogg.se/
Postat av: Lina

Man kan ju passa på att ägna dagen åt bara hästen!

Typ ryckta, smörja mm...

:)

Det brukar jag göra.

Det tycker jag att hästen förtjänar!

2011-03-10 @ 22:15:13
URL: http://uddasak.blogg.se/
Postat av: Evelina

Så sjukt tråkigt med detta vädret..

2011-03-11 @ 07:45:18
URL: http://evelinablomqvist.blogg.se/
Postat av: vicke

brukar gå in i manegen och låssas att det är soligt ute haha ;D

2011-03-13 @ 01:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0