jag vet.

Hej!

Jag vet, vi har varit kass på att uppdatera de senaste dagarna... Men jag har haft lite idé torka och ni ger ju inga tips på vad jag ska skriva om... Lite tråkigt. Vill ju veta vad NI vill läsa om, iallafall. Har ni några idéer får ni gärna skicka iväg en kommentar eller liknande! Då blir vi glada.

Föresten... Vi fick inte in några bidrag till hot or not denna veckan heller. Så inget sånt inlägg idag heller.

Men en bra nyhet har vi! :D Vi hade tänkt sälja lite saker här på bloggen, allt är dessutom nästan som nytt eller till och med, helt nytt och dessutom startar allt billigt! Men fixar bara detta om ni är intresseade utav att köpa förstårs! Kan fuska lite och berätta lite om vad som kommer hamna här på budgivning. Är det ingen som vill ha något av det jag nämner nu så blir de ingen budgivning.... Komentera så vi vet.

- Grimmor
- Pannband
- Nosludd
- Rumpvärmare

Haha, är ni intresserade, kommentera här och vänta sedan tills budgivningen börjar imorgon/onsdag, där allt visas på bild. Sen är det bara börja buda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0