Läser ni?

Vad brukar ni läsa för hästtidningar? Eller läser nni ens några?

Själv brukar jag inte läsa hästtidningar mer än dom som ligger och skräpar i stallet. Glömmer nästan alltid av att köpa hem en hästtidning när jag hänger med till affären osv.
Och dessutom ser jag inte de flesta hästtidningarna så väldigt intressanta när man inte har egen häst och sånt. Enligt mig är typ 1/3 av alla artiklar i tidningen intressanta för mig att läsa. 

Fast de är ju såklart väldigt mysigt att krypa ner i soffan med en hästtidning framför sig och bara mysa en hel dag! Haha, ellerhur?

 tidningen



Eller kanske helt enkelt MinHäst?



Inget är fel!



Kommentarer
Postat av: Nadia

Jag läser bara "Häst och Ryttare" som jag får när man är medlem i svenska ridsportsförbundet eller vad det nu är..Men jag lägger inte ut pengar på att köpa i affären:)

2011-03-08 @ 20:07:18
URL: http://scindianvilja.blogspot.com
Postat av: Nadia

Jag läser bara "Häst och Ryttare" som jag får när man är medlem i svenska ridsportsförbundet eller vad det nu är..Men jag lägger inte ut pengar på att köpa i affären:)

2011-03-08 @ 20:07:21
URL: http://scindianvilja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0