Min favorit

Känns som att det var ett rätt bra tag sen jag la upp; Min favorit. Så tänkte slänga upp en här :D



Termo - ridbyxorna! Dom är såå sjukt varma under vintern, så man fryser aldrig! Hehe, dock är ju dessa lite för korta nu när man rider, fast jag kan absolut använda dom fortfarande! Dom är enkla att laga och torkar enkelt! Och dessutom är dom skodda så man sitter väldigt bra med dom i sadeln! Väldigt bra faktiskt, dom klistrar fast sig som karlssons klister, haha!

Skulle egentliten inte kalla dom för favoriter, eller jo... Men dessa är dom enda jag provat så jämför ju inte med några andra... Dom får en stor 9 i betyg! Hehe, fast rider man tjocka hästar, spräcls dom i mitten! Hehe.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0