Min inköpslista

Hej!

Kom inte på någpt annat att skriva om så jag ska slänga ut min inköpslista. Har massa saker som jag vill ha men orkar inte lägga upp allt. Så dem sakerna som jag slänger upp nu är de saker jag vill ha nu detta året!

Svarta ridbyxor:


Blåa ridbyxor


Ridhjälm


Vinterjacka, fast i blå eller svart.


Mössa

Vår/höst jacka


(ungefär en sån här)

Ridstövlar



Det här var lite av de saker som jag vill ha så snart som möjligt, eller detta året! Fast jag tror det är väldigt osannolikt att jag köper allt det här under detta året, kostar ju rätt mycket :/


Kommentarer
Postat av: Nadia

Jag gillar när man lägger upp inköpslistor!



Ni får gärna lägga upp inköp/önskelista till häst :)

2011-03-08 @ 20:03:45
URL: http://scindianvilja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0