Musik till ridning?

Hej där!

Hade inga idéer om vad vi skulle skriva om igår / idag, och fick ett tips. Och vi kan gärna slänga upp lite om vår musiksmak.

Båda lyssnar i stort sätt på exakt samma musik. Vilket är en liten fördel när man promenerar till stallet osv.

Rider vi ensamma och inte i grupp rider vi ibland med musik i öronen också, oftast med rätt mycket rytm och tackt eller vad man ska säga. Då är det till och med lite enklare att hitta takten i traven och jag har enklare att koncentrera mig. 

Några vi lyssnar på nu är ; 

Kesha - Blow
Jennifer lopes - On the floor
Jessie - Do it like a dude
Killabite - Follow me home
Chris brown - 3x Yeah
Far east movement - rocketeer

De är väl några, tyvärr gick de inte att klistra in :(

Brukar ni lyssna på musik när ni rider?






 

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag brukar spela upp lugn musik när jag rider.

Både jag och mina medis hästar går bättre med musik!

2011-03-08 @ 13:36:29
URL: http://uddasak.blogg.se/
Postat av: bjalverudsryttarna

om vi hade en tävling på bloggen skulle du vilja va med på den då?:)

2011-03-08 @ 19:30:56
URL: http://bjalverudsryttarna.blogg.se/
Postat av: Fredrika Källström

Ibland, om jag är ensam och ingen annan rider samtidigt! :D Min favoritlåt att rida till är I just had sex tror jag :D och bad romance :D



Kram

2011-03-08 @ 22:00:34
URL: http://tavlingsduon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0