Nya tag

I´m back!!

Hej! Nu är jag tillbaka till bloggandet. Har ju somsagt vart iväg till stöten och trysil och åkt skidor. Riktigt kul var det, min svin kallt!! Så var ganska glad när vi åkte hem för jag skulle komma hem till våren, men det försvann efter några timmars resande. Destu längre ner vi kom i landet blev det bara sämre väder och när vi kom till Udevalla vräkte det ner SNÖ!! Detsamma i Göteborg! Börjar undra om våren nånsin ska komma?

Men som tur är så har inte snön lagt sig. Måna tycker säkert att det har varit dåligt med uppdaterande den senaste tiden, och speciellt när jag var borta. Vilket vi inte heller gillar, men vi har liksom "slut" på ideer! Jag hoppas vi bloggar mer nu, mår bättre nu sen jag blev sjuk och ska troligtvis till skolan imorgon, men vi får se hur jag mår kväll!!

Nu ska jag inte tråka ut er med det här! Håll utkik, för snart kommer mer inlägg!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0