OMG, NEJ!

Hej där!

Hängde som sagt med och fotade Anna i stallet idag... De gick jättebra för dom idag,såg finare och finare ut desstu längre de ridit tillsammans och i slutet av lektionen gick det kanon! :D Glad för deras skull!

Nu tänkte jag slänga upp lite bilder och även en film!

OMG, just det! Min kamera har typ gått sönder! Som ni kommer se på korten och på filmen så är det en svag svart prick i nedre, vänstra hörnet. Det stör mig SÅÅ mycket. Och jag kan verkligen inte få bort den heller, det är inte damm eller smuts som fasnat på linsen, för har försökt gnugga bort osv på glaset, men de är inte det!  Herregud. Jag måste nog köpa en ny kamera, fast då en system! :D Nu har jag ju en riktigt bra anledning till varför jag ska få en ny.









Såhär såg de ut i början av passet, kolla på skillnaden på bildbomben från annas kamera sen så ser ni skillnad... hihi!




Och ni ser pricken va? Den syns mer på vissa bilder och blir otydligare på vissa som tur är! :)

Jag är en stolt flätare till Spikes svans föresten! Haha, blev faktiskt nöjd med den... Brukar ju liksom inte fläta man & svans. Brukar ni?

Mer videosar får ni ikväll, så håll utkik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0