Önske bilder?

Hej!

Eftersom jag har lovat Emelie att jag ska följa med henne till stallet imorgon så får jag väll göra det, vill helst inte betala henne 100 kr hah! Så ni kan ju gissa att det blir bilder. Iallafall ett par och vi hoppas inte på regn för då blir det mindre hehe. Men är det något speciellt ni vill att jag ska ta kort på, bara när Emelie rider, stallet, hur feffe ser ut? men vid det här laget vet ni ju hur feffe ser ut hah.

Fast vi har ju fått en del kommentarer om att de tycker att feffe är smal, eller att man ser hans revben. Men som Emelie förklarade i ett annat inlägg så är han inte mager, han har gott om hull. Han får mat så det räcker. Men ni som säger att han är mager, jag kan ju ta kort på honom från olika vinklar och verkligen visa er att han inte är MAGER, eller?

En annan lite frånga som inte handlar om hästar hehe, jag är ju så duktig i skolan så jag fick en utmärkelse, periodens elev och då får man även två biobiljetter, men vet inte vilken film jag ska se, filmtips?

Cp störda är vi, som alltid :D
hahah, typ den första bilden på bloggen, bara älskar bilden! Visar verkligen vårt riktiga ja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0