Padocken!! :D

Hej!

Åkte till stallet med emma idag, hon var så gullig att hon ville följa med, blev inte sååå skitmycket bilder för kameran dampa men ska slänga ut allt jag tilllåter hamna här, lite utav det var ju cpmaterial på mig, haha!



När jag kom till stallet såg jag att padocken nästan hade smält helt!! Ena långsidan var isig så jag jobbade mest på volten med Feffe idag, det gick både bra och dåligt idag. Han gick i form ett litet tag av passet, vilket jag inte brukar få ner han i, han är som sagt gammal ridskolehäst. Negativa var att han tog ibland bettet lite och drog iväg till sitt egna håll, haha! Och sen var han mer än otroligt seg, kändes som att de enda jag gjorde var att driva på han hela tiden, allt gick så otroligt sakta...

Jaja, är väldigt glad över att padocken smält men, idag blev passet väldigt kort, endast 35-40 minuter så på onsdag ska jag rida i padocken, ett lite längre pass med massvis av trav, och då ska jag använda spö också!


Emma, den underbara fotografen & kompisen ♥ 




Haha måste bara säga att jag älskar bilden!! Vad håller han på med, min tjockisboll! Miffad! :D




Haha, vad glad miin jag har!


Gillar bilden starkt, synd att den svarta pricken förstör allt! IGEN!






Såhär ser det ut när jag driver på och när Feffe är super duper seg!


Feffe har ören framåt på de flesta ridbilderna, de gör bilden såå mycket, hihi! Vad tyckte ni om bilderna då? :)




Kommentarer
Postat av: charlotte

kul att man typ ser revbenen på hästen på fjärde och sjätte bilden:(

2011-03-28 @ 22:06:09
Postat av: charlotte

kul att man typ ser revbenen på hästen på fjärde och sjätte bilden:(

2011-03-28 @ 22:06:14
Postat av: Anonym

kul att man typ ser revbenen på hästen på fjärde och sjätte bilden:(

2011-03-28 @ 22:06:30
Postat av: charlotte

kul att man ser revbenen på hästen på fjärde och sjätte bilden.:(

2011-03-28 @ 22:07:34
Postat av: charlotte

kul att man ser revbenen på hästen på fjärde och sjätte bilden.:(

2011-03-28 @ 22:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0