Ridläger

Hej!

Tänkte nyss på sommaren och då tänker jag självklart på Thailandsresan men mest av allt ridlägret! Nu undrar ni säkert vart jag ska, sjöstjärnans ridläger blir det iår igen! Det bästa ridlägret enligt mig. Har inte testat så många men behöver inte pröva något annat för sjöstjärnan är bäst. Kommer jag åka själv? Haha nej, Emelie ska självklart med och massa andra av våra kompisar! Kommer bli sjukt kul, man får träffa hästar, nya kompisar och vara på den underbara stället.

Eftersom att det är så härligt att vara där så ska jag dit två gånger, en gång på 3 dagars där jag betalar själv, 27-29 maj. Sen har jag 2 dagar att packa till Thailand, kommer tillbaka den 30 juni eller första juli. Kommer inte riktigt ihåg. Ahh, så jag har 1-2 dagar på mig att packa till nästa sjöis läger, och det är inte lite saker som jag ska ha med mig heller, ska jag vara där i 8 dagar! kommer jag hinna med allt, och helst vill jag hinna hälsa på mina sötnosar, Kepsen och Spike!
Så det blir ridläger i Maj, thailandsresa och ridläger v 27!  Bästa sommaren säger jag bara, sen har jag ju många veckor med varma och härliga turer med Kepsen och Spike!

Någon som ska till Sjöis i år? Och är det någon av er läsare som ska till sjöis v 27 eller i maj när vi ska åka??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0