Skit kul!

Nu till våren, eller aa nu under våren så kommer jag börja träna igen. Jaana har pratat med en i stallet och ska troligtvis ha lektion för henne. Kommer bli skit kul då jag inte har haft någon lektion för en tränare på skit länge. Sist var på ridskolan. Så ska nog prata med henne på Fredag men om jag inte träffar henne får jag väll ta hennes nummer och skicka ett sms hehe.

Isåfall kommer det blir träning på både Kepsen och Spike. Så jag kommer ha dem varannan träning. Då kommer jag få lite mer tips hur jag ska göra när jag rider spike, nya råd och så. Hon är skit duktig vad jag har sett och kan jätte mycket. Hon har själv en skit stor häst i stallet som inte är så gammal, kommer inte riktigt ihåg hur gammal han är men runt 4-6 tror jag.

Så nu ska jag träna sitsen hur mycket som helst. Vill ju inte sitta som en stsudsboll under en träning hahah!

Här kommer en bild på hennes häst Twix


Hur stor som helst haha och hur snäll som helst!





Inte dem bästa bilderna men men.


Kommentarer
Postat av: Josefin Vestre

Anna?

Rid med längre stigbyglar när du ska träna sits i dressyrsadel :D <3

Tänkte på den bilden när du red Kepsen ;)

2011-03-14 @ 12:09:34
URL: http://josefinvestree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0