Stallet imorgon!!!

Stallet imorgon! Det var ett tag sen jag var där och har saknat mina sötnosar. Blir nog ett pass ute och vi får även sällskap med Daniella och chilli. Ska bli kul att rida lille Spike. Vi har våra stunder, där båda är lika envisa oc båda vill vinna. Har haft ett par ridpass då jag verkligen inte orkar med honom, men vi har massa minnen med framgångar! Jag vet seriöst inte vad jag skulle ha gjort utan Spike! Min lilla "tjockis" topp! Självklar skulle jag inte klara mig utan Kepsen. Jag skulle inte haft ett bra liv utan dem!

Vi hoppas på bra väder och massa fina kort! Kan se om Daniella kan ta något kort när vi rider också :)


Sötnos


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0