hoppbilder

Hej

Tänkte slänga upp någrra hoppbilder på Ferdinand & mig. Eller egentligen har jag faktiskt INGA hoppbilder på oss tillsammans, ingen av mina kompisar gillar att fota typ haha :(

Men rotade fram en gammal video och klippte fram några hoppbilder. Eftersom de är från film är dom såklart inte i så bra kvalite, man kan i alla fall se vad det ska föreställa!



Som ni kanske ser, så är jag väldigt dålig, får väl komma med ursäkt & säga att de är från gammlavideosar, vilket är sant. Men känns som att jag är lika dålig nu. Jag vill träna för en tränare, förbättras i ridningen och utveckas. Ni ser ju själva, kan inget. Ger ingen eftergift heller, fast det är jag lite duktigare på faktiskt. i vilket fall som helst, nu har jag varken Feffe eller Bosse att hoppa med, tror jag. Vilket är "lite" tråkigt! Jag har inte hoppat sen i typ sommras senast, om inte ännu längre sen och jag saknar de såååå!!

I dessa lägen vill man ha en frisk hezt som gillar att hoppa & som inte har förhinder som gör att man inte kan hoppa hinder med dom.



(Hann aldrig hoppa högt med han innan han skada sig, 80 -85 cm? )



Vad tycker ni, var dom alldelles för gräsliga? ;O


Kommentarer
Postat av: amanda

Vad menar du med, niu har jag ingen att hoppa med, tror jag. Feffe, eller bosse väl? Eller vad har hänt? ;O



Bra blogg! :)

2011-03-15 @ 21:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0