Vårens färger?

Hej

Vill och har tänkt att införskaffa mig en röd outfit nu till våren. Haha vet inte riktigt om de är vårens färger, men inte bryr jag mig :D Haha. Men enligt mountain horse verkar de vara rätt inne; http://www.mountainhorse.se/sv/index.php 

Där hittade jag ridbyxorna.

Skulle vilja ha: 
- Seriöst röda ridbyxor, som inte sticker ut för mycket.
- En röd/vit väst (Ungefär som Annas) (vit väst kanske inte är så smart tillsammans med smuts....)
- Vit/röd T-shirt
- Några små vita/silvriga detaljer som handskar.




Typ en sån väst... Hade tänkt en liknande oufit?

Men vill som sagt inte irra röd, så funderar på att ha några andra ridbyxor då, som dom på bilden över och växla mellan användning utav väst och ribyxor. Röda ridbyxor en dag, röd väst en dag osv. Om ni fattar?



Sen funderar jag starkt på att skaffa ett par grå ridbyxor, eller vill ha. Får se om jag kan fjäska mig till några vid nästa besök på ullared, både bra kvalite och helt okej ridbyxor enligt mig!


Synd att dessa är "lite" för dyra :(

Vad vill ni ha på er i vår? Satsar ni också på röd eller någon helt annan färg? Isåfall vilken?



 


Kommentarer
Postat av: Felicia

jag köpte nyss ett par röda, mountain horse :) men jag skulle vilja ha ett par denim färgade också, och ett par svarta. och mörkblå... ;)

2011-03-10 @ 20:19:38
Postat av: vicke

har ett par röda och ett par bruna från kinsland, assköna :D

2011-03-13 @ 01:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0