dagens fråga

Hej!

Snappa upp en kommentar som jag faktiskt tänker svara på.

Lina om Hur långt får man gå?:
kan inte ni skriva vilka bloggar ni brukar läsa? Typ vardagligen, och vad ni tycker om dem bloggarna?

Svar: jadu, jag läser olika bloggar. Dem som jag brukar kika in på näst intill varje dag är nog teamsl, dressyrmupparna, hastoponnyskvaller, ponnysanning, andelle och ibland fokis.

Som ni ser så är de flesta hästbloggar. Hehe, älskar att läsa skvaller men skvallrar själv ingenting. Skulle nog inte klara av det på något sätt hehe. teamsl & dressyrmupparna skriver på ett härligt sätt och skriver oftast intressanta inlägg. Andelle är min kompis blogg så brukar kika in på den ibland, klicka här för att komma till bloggen. Händer ibland att jag klickar in på fokis blogg också, så söt tjej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0