Den stora nyheten!

Nu är allt betämt, jag har medelat och har fått svar. Jag kommer sluta på Nina. Sorgligt faktiskt eftersom att hon var min första medryttarhäst och utan henne skulle jag aldrig hittat Kepsen och Spike. Ni kanske vill veta varför jag slutar och det är för att jag inte har tid, det tar lång tid att åka till Partille från där jag bor. Nu kommer även min mamma sluta köra mig och det gör att det kommer ta ännu längre tid att pka ut dit, ungefär 1,5 timmar. Dels så har jag mycket i skolan som ni kanske märkt ibland med den kassa uppdateringen. Ibland hinner man helt enkelt inte med allt.

Men kommer troligtvis ta Kepsen en extra dag, för huke ligger ju mycket närmare än där Nina står. Men det kommer verkligen bli svårt att släppa taget av Nina, but life goes on.
Ni kommer få veta mer om det här när jag själv vet lite mer!

Här kommer lite bilder på Nina.








Tur att jag har henne 3 gånger till iallafall. Då ska jag ta många fina bilder på henne och även ta ett helt pass ute i skogen..


Kommentarer
Postat av: SOFIE

Tråkigt! :/

2011-05-04 @ 18:45:10
URL: http://jsjumping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0