Kantra lite sådär halft idag. (IGÅÅÅR)

Ja, rubriken säger ju det mesta? Kantra i ungefär 1 minut, sen skritta jag 2-3 minuter sen kantra jag 1 min, skritta 2-3 minuter osv... Några gånger och sen gick jag över till travarbete och tränade på att få ut han ordentligt i hörnen och göra ordentliga vägar. 

Det gick rätt bra faktiskt, feffe var relativt pigg och behövde inte hålla igång honom lika mycket för att han inte skulle sakta av som han alltid gör efter typ 2 varv i galoppen. Dock hängde han sig i munnen väldigt och lyssnade inte på ytterskänkeln någonting!

Men det var fint väder och i traven gick han rätt bra så jag är nöjd ändå. Min knorr fick beta ungefär en kvar efter passet och sen fick han betfor som han längtat efter, han gnäggade och var nästan lite stissig, haha! Galna gummifarfar...

Inga bilder idag från passet men tog några efter som kommer upp kanske imorgon eller på onsdag, jag får se.

obs : GÅRDAGENS INLÄGG SOM INTE VILLE PUBLICERAS I BLOGGEN!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0