Er väntan är över

HEJ! :D

Sitter här med alla mina läxor och försöker bli klar när jag fick reda att vår header har blivit klar. Det var en jätte snäll tjej som ville göra en header till oss, självklart tackar vi inte nej. Det enda negativa med headern är att nästan hela headern består utav bilder på Emelie eller feffe. Men men, ibland går det inte att uppfylla allt. Den här headern kommer vi nu ett tag tills någon anna vill göra en header till oss eller när jag och Emelie har fattat hur man gör en bra och fin header.

Tror den nya headern ska komma upp när som helst så eran väntan på en nya header är strax över. Själv är jag också "taggad" över att se hur den ser ut inne på bloggen.

Föresten, nu är det bara en dag kvar tills vi åker till underbara Sjöstjärnans ridläger. Om ni bor i närheten så får ni gärna komma och fota oss eller bara komma och hälsa på :)


Kommentarer
Postat av: Izabella

Jättefin header, men väldigt synd att det inte var mer bilder på dig och kepsen :(

2011-05-25 @ 16:30:32
Postat av: Lina :)

Det blev superfint !:D

2011-05-25 @ 17:32:26
URL: http://fyrafuxar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0