Ferdinand imorgon! :)

Heej!

Imorgon blir det nog ett rätt långt pass, oavsett väder.. Eftersom jag blir sent till stallet på fredag, pågrund av skola såklart så kommer jag troligen inte rida länge, så då passar jag på att göra det imorgon.

Hade tänkt arbeta mycket med tempoväxlingar, avsaktningar och även göra lite bakdelsvändningar. Sen är det bara upp till bevis och se hur det går, hoppas på en följsam hezt, mjuk och rätt framåt... Det kan behövas om jag ska träna på tempoväxlingar... Iallafall på Ferdinand, blir nog på med sporrarna imorgon. Ska nog inte ha för stora förväntningar på feffe, haha! Men största målet imorgon blir nog att få en bra ridkänsla och öka trav, galopp & skritt. Då behöver man vara på han rätt mycket, envis är den gamla gummibollen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0