Fullt upp!

Hejdär!

Har glömt medela innan att jag behöver tid till viktigare saker än bloggen, och därav kommer jag inte hinna med den lika mycket som innan i ett par dagar framåt. Jag ska försöka så gott det går men kan inte lova mycket uppdatering.
Igår var jag i stallet, sen bar jag direkt av ut till angered med Anna & Emma för att se på dansuppvisning som anna nämnde. Imorse gick jag upp sex, gratulerade Pa, drog till skolan. Efter skolan träffade jag mamma och dirket hem igen för att fira Pa på hemmaplan.

Detta inlägget har jag smygit upp till. Egentligen har jag inte tid med måste ju medela något sådant viktigt som detta! Hehe, skriver om igår nu ikväll istället, spännande! Bilderna vet jag inte riktigt hur det blir med. Kameran och hela mitt jävla liv fuckar!

Har typ 3 inlämningar, 1 prov och två redovisningar nästa vecka, KUUUUUUL. 

Vi hörs! Önskar alla läsare en bra torsdag sålänge!

Pussar på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0