Hur ska jag hinna?

Hej!

Idag stannade jag hemma och pluggar. Har sjukt massa saker att göra och dels så känner jag inte kry. Men menblir väll som förra året, sjuk ända fram tills vi ska åka till Sjöis vilket är nu på FREDAG! Kan knappt bäja mig längre. Så på Fredag kommer det nog bli noll uppdatering från min sida, kanske hinner göra några tidsinställda inlägg innan jag åker men hela fredagen kommer jag vara upptagen. På fredag är jag ledig och åker till stallet innan jag åker till sjöis. Så det blir en tidig morgon ute i stallet, kommer vara där redan vid kvart över 8.

Sen blir det att skynda sig hem och packa ner hjälmen i resväskan. Vi kommer åka vid 2 så vi kommer tidigt till sjöis och får de sängar vi vill ha. Den stora frågan är bara hur jag ska hinna med allt. Har 3 uppgifter att göra klart, 2 tills på fredag och har inte ens börjat. Sen har jag redovisning på måndag och har inte heller börjat med det. Sen är det all packning som måste blir klar, två ridläger & thailandspackning.

Men som Emelie skrev så kommer det upp en stor bildbomb från sjöis!!!!!!


Det här är nog den sista bilden ni kommer att få se på Nina.. Kanske kommer upp några bildminnen men vet inte om jag kommer klara av det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0