Kommentar

Fick in en kommentar som jag ännu en gång får ta upp.


Anonym om Bilder & Videosar!:

Anna.. . Du vet väll att det blir lättare om du LÄR dig sitta ner när du fattar galopp.... -.-'

Svar: Jag vet att man ska sitta ner när man ska fatta galopp. Men eftersom att jag var lite för lång för spike så var det mycket enklare för honom att fatta när jag lutade mig lite framåt. Men det var absolut inte ofta jag gjorde det. Det var riktigt sällan jag ens lutade mig framåt i fattningen. Och jag vet att man inte ska göra det men det var ett tips från en kompis att jag skulle göra det och det funkade. Dessutom så är det väldigt omoget att vara anonym. Jag kommer inte direkt slå dig om du tror det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0