Min dag imorgon

Hej!

Imorgon smäller det! Då åker vi iväg till Sjöis. Men slutpratat om det. Innan jag åker dit så åker jag till Kepsen och rider lite och pysslar om honom. Gött att ta ledigt och åka till stallet istället. Kollade på klart.se och det står att det ska bli regn, men hoppas hoppas verkligen att det inte blir det. Orkar inte rida i regn igen. Dels i vanliga kläder. Men iallafalla, det blir troligtvis ett pass i paddocken, men om Kepsen har skorna på så kanske vi rider ut en liten snabbis och sen i paddocken. Det här är sista gången jag är hos Kepsen sen åker jag till underbara Thailand i en månad och sen sjöis en vecka när jag kommer tillbaks, så 5 veckor utan Kepsen. Hur ska jag klara mig? Det kommer jag inte.

Nu till ridpasset i paddocken, tänkte öva lite på skänkelvikning i både skritt och trav. Har inte gått så bra  de senaste gångerna jag gjorde det, han ville bara kröka lite på nacken, och ville inte riktigt flytta bakdelen. Sen hade jag tänkt testa en galoppövning, men visar er imorgon hur den ser ut, Daniella kanske kan filma lite? Hmm...

Åh jag måste bara skryta lite, har bara en SKOLDAG KVAR i 8an! Sen är det sommar lov! Det bästa på året, tror till och med det är bättre än min födelsedag hahah!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0