Några saker du inte visste om mig.

1. Att jag typ inom en väldigt snar framtid ska köpa en systemkamera, då kan jag garantera att det blir bättre bilder! :D

2. Jag har typ 5 olika hästspel - till datan hahah! Fast spelar dom inte längre, men ändå. hahah!

3. Att jag varit rädd att gå in i en hage, för att jag trodde jag skulle bli attackerad, hehe!



4. När hästarna i ninas stall sprang i full galopp mot mig och anna, råkade jag tappa min sko i geggan och fortsatte förflytta mig utan den hahah! Sjukaste var att jag märkte det och allt, men så fortsatte jag utan den för jag typ var reeed.

5. För typ bara några år sen "red" jag häst på en träponny jag byggde med min pappa! HAHAHAHH, smart idé att träna sitsen på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0