Ni får skylla på...

...skolan. Skolan gör så att mitt bloggande stoppas upp och då gör det att bloggen blir tråkig om den inte har inlägg. Men nu får jag stoppa upp lite med spanskan och skriva ett kort inlägg till er. Igår kom jag tänka på att det inte alls är långt kvar till SJÖIS! Åker ju första gången den 27 maj och kommer hem igen den 29. Har ju redan berättat det men säger det ännu en gång, kommer åka med Emelie, Daniella och Izabella. Hoppas verkligen att det blir kul eftersom jag har betalt hela ridlägret själv. Ganska svårt enligt mig. För är en sån person som inte alls kan spara pengar. Om jag hittar något jag vill ha så måste jag bara ha det, sån är jag. Men en tråkig sak är att det inte kommer bli mycket bloggande under 1 månads tid ungefär, åker ju som sagt till Sjöis den 27 -29 maj och sen åker jag till Thailand den 31 Maj och kommer hem 30 Juni och åker tillbaks till sjöis den 2 Juli och kommer tillbaka den 9 juli.

Men mamma har lovat mig att hon ska köpa internet till Thailand så jag kan blogga och skriva en massa inlägg till er! Men kan ju varna er att det inte kommer bli så många häst relaterade inlägg. Jag kommer bara rida några dagar då jag åker till Cha am och rider på dem hästarna jag alltid rider på, skanar dem faktiskt jätte mycket. Men inget kommer slå det jag kommer sakna Kepsen.

Juste, lovade ju er igår att jag skulle lägga upp bilderna som Daniella hade skickat men hon har typ gjort fel så dem är jätte små och det går inte att klicka på dem så att den blir större och det blir ju tråkigt för er att kolla på bilderna när dem är jätte små så man inte kan se något.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0