Förslag?

Hej!

Vet att det är några dagar kvar tills det är Fredag men har redan börjat fundera över vad jag ska ha för ridpass. Förhoppningsvis blir det ridning i paddocken för Kepsen ska gå barfota tills han åker iväg på bete. Jag kanske inte har berättat det men Kepsen ska åka iväg till ett annat bete under hela Juni. Han har stått där innan och killen som hade betet saknade tydligen Kepsen så han ska iväg en månad, men det gör ju mig inget. Är ju själv borta hela Juni.

Kepsen kommer vila hela den månaden, bara stå och tjocka sig med gräs och morötter. Så när han kommer tillbaka så blir det att sätta igång honom.

Nu över till Fredag. Som sagt blir det nog ridning i paddocken. Lite dressyrarbete men vet inte riktigt vad jag ska göra. Så tänkte fråga er om ni kan några bra övningar?

Bjuder på några bilder från när jag ride ri paddocken.




Inte dem finaste bilderna, sitter ihopkrökt eftersom att jag hade jätte ont i magen och det hjälpte att sitta som jag göra. Typisk stolsits...

Märkte även att jag inte har så måna ridbilder från när jag rider i paddocken. Måste ändras..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0