Packar

Kan ni gissa till vad?

Sjöstjärnans ridläger såklart, är rätt tidigt ute med packningen, endast för jag inte kommer ha tid till det senare i veckan. Så det fick bli nu istället, man kan ju passa på medan man är sjuk och har tid.

Kul helg asså, vi får regn alla dagar, vilket leder till dåliga bilder och hela det köret. Men inte ska man vara på bittert humör för det eller? Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder... som ordspråket.

Jag bjuder på någon bild från förra lägret, eftersom jag är så snäll!




Jag vet hur gullig jag är.... Skadad arm, rider i ballerina och ser ut som en kille, yeeey!

Rekomonderar lägret till alla tjejer & killar som gillar att rida, sjöis bjuder på såå mycket inget annat läger gör, dock är ju inte priserna dom lägsta om man säger så.

Nu ska jag ta och fixa "lite" skolarbeten som ska vara änlämnade denna veckan, och plugga till ett prov som egentligen är idag & jag har inte börjat än. Känner mig riktigt duktig!

Mer uppdatering faller in under dagen, kanske ett åsiktsinlägg?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0