Tillbaka från dålig täckning & socialitet!

Nu är vi hemma från underbara sjöis igen. Tråkigt men sant, dock är det bara 33 dagar kvar till det långa lägret så jag klarar mig... Förhoppningsvis!

Internet vart väldigt segt där uppe och från mobilen tog det typ en halvtimme att bara komma in på bloggen. Så blev inte mycket uppdatering ändå :( Lite synd, men vi hade ändå inte tid över till att blogga.

Bjuder på ett smakprov från helgen! Resten kommer imorgon.






Rätt många hooovar.



Arrow var född 1999, en valack som var 0 % sammarbetsvillig och väldigt studsig i traven! Älskade att irritera grannhästarna och var nyfiken på allt omkring. Underbar att rida, han var framåt fast ändå inte så pigg. Eller ibland. Jag har aldrig suttit på någon skönare häst barbacka, helt seriöst! Iallafall, han hoppade bra också, och var snäll.. Dock rätt så avstängd från mig under dressyrpassen, och tänkte på annat typ haha!  

Snodde presentations-bilderna på sjöis hemsida för att visa er.


Visst är han fin?


Kommentarer
Postat av: Emma Calner

Kul att ni har haft det bra!

Längtar verkligen till v. 27 nu! :D

Fina bilder!

2011-05-30 @ 20:58:02
Postat av: Sara

jag ska till sjöis nästa år med mina stallkompisar! Jag vill gärna ha Ban! är han bra?:)

2011-08-16 @ 18:25:08
Postat av: Sara

jag menar är han snäll i spiltan och sånt?

2011-08-16 @ 18:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0