500 onde inlägget! :D

Hej!

Nu har jag och Anna bloggat i hela tre månader och ska om bara några få dagar påbörja vår fjärde månad. Väldigt vad tiden går, känns som att jag inte hunnit med någonting under våren, och snart kommer sommaren fylld med massa aktiviteter och roliga upplevelser.

Känns som att bloggen fick en rätt bra start med mycket besökare som följt oss. Dock var det en tid då läsartalet sjönk rätt mycket och vi fick absolut ingen motivation.. Dock gick den upp igen och vi är la på fötterna om man får säga så, sorligt nog har vi inte lika mycket läsare som i början...

Så nu vill vi ha eran åsikt, finns det någonting ni vill se mer av, mindre av. Vad är det ni gillar med bloggen och vad är det ni ogillar. Vad kan vi förbättra?

Vi vill skapa den bästa möjliga bloggen för er läsare, som ska va rolig och intressant... Så snälla ni, kom med tips!


Kommentarer
Postat av: Karin

Jag skulle gärna vilja se fler hissar/dissar, tävlingar och snygga outfits! :)



Dock gillar jag redan bloggen, så ändra inte på för mycket! :D

2011-04-28 @ 22:57:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0