6 saker du inte visste om mig!

Kände att det var ett bra tag sen som jag hade 5 saker du inte visste om mig. Och när jag såg att Emelie hade lagt upp så var jag bara tvungen att göra det samma hahha!

1. Jag har spindelforbi ( kanske sagt det tidigare? ). Klarar verkligen inte av spindlar. Nu i helgen när vi Josefin, Izabella och Emelie var här så fick jag sova på en madrass och näv vi kollade på skräckfilm så såg jag en svart skugga på mitt täcke och det var en spindel som gick på det! Efter en sekund så satt jag uppe i sängen hahha! Dem är så äckliga med sina små ben!

2. Jag hatar att plocka undan efter ett ridpass, det tråkigaste på hela stalldagen om man säger så.

3. Efter ett ridpass har jag alltid på mig hjälmen tills jag har lämnat tillbaks alla saker.

4. Har ramlat av 5 gånger. Grät första gången och resten har jag typ skrattat hahah!

5. Jag gillar att kalla hästarna, min kanin för muumintroll eller gris haha!

6. När jag blir skrämd skriker jag alltid mamma..

Ja, här fick ni några fler saker som ni troligtvis inte visste om mig. Inte så intressant men det är alltid någonting om mig. På söndag ska det troligtvis vara fint väder så det kanske blir några porträttbilder på mig och pollarna! Fast får se om jag vågar lägga ut dem, blir alltid så ful på bild..


HHAHA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0