äkta eller oäkta?

Hej

Hittade denna lilla feluren på google, haha. Lite annourlunda eller vadå?



Dock vet man ju inte om den bara är redigerad eller verklig, vad tror ni, rösta nedanför i länken! Men lite cool ändå, eller? Trots det är det nog ingen sadel jag skulle sätta på "min" häst, hehe! Skulle ni kunna använda en sadel, med sveriges flagga? Inte jag, för mig räcker det mer än väl med schabrak! Därmed är detta en....

....DISS

Ser rätt skön ut ändå... Vad tycker ni om den?

webvoter poll
Vad ser den ut som?

Den ser oäkta ut.
Den ser äkta ut.
Det kan jag inte bedömma.

View results


Kommentarer
Postat av: Erica o Kaisa

mycket fin blogg :D
kika gärna in på våran hästblogg.
kram !

2012-08-17 @ 13:52:33
URL: http://www.powerpony.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0