Dagens fråga!

Postat av: amanda

varför ställer du utåt när hästen tydligt skjuter ut sin bog? du borde ställa inåt så att den inte tappar sin balans

2011-03-23 @ 10:23:43
Postat av: Amanda

Svara gärna i en så där dagens fråga, skulle vara intressant att höra! :)

2011-04-03 @ 17:29:45

Svar; Oj, vi har tydligen inte svarat på frågan innan.. Då får vi göra det nu.

Jag ställde honom inte utåt, utan tog lite utav ett ledande tygeltag för att föra honom utåt till fyrkantsspåret, då jag är rätt "svag" i min vänsterskänkel. Då behöver jag ta hjälp av tyglen och vikten mer som du kan se i videon. Just därför brukar jag sitta ner mer i detta varvet.... för att lättare föra och styra hästen dit jag vill att han ska gå. Och det kanske ser ut som att han skjuter ut bogen, men nej, det gör han inte i verkligheten :)  


Kommentarer
Postat av: felicia

uppfattade aldrig varför du står upp precis innan unghästen ska fatta galopp???

2011-04-24 @ 16:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0