Åren går..

Nu har jag snart haft chilli i 1½år! Gud vad tiden går fort.. Man kan inte beskriva den!.. Det känns som om det var igår jag fick hem han. Jag kommer ihåg minsta detalj fast ändå känns det som om jag har haft han så länge jag kan minnas.. Ja vad skulle jag göra utan honom! :) 

Och man förändras usch här red jag inte alls bra skulle kunna peka ut massor utav negativa saker ur denna bilden som jag själv inte gillar.. Eller hela bilden är i stort sett fail... Men tiden går och bättre blir man.

Jag och chilli hoppar lite smått.
Ja, och efter ett år övning ser man ut såhär:

Jag är inte den duktigaste nu heller. Men jag tycker att jag har förbättras ett snepp.

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför lutar du dig framåt? ;O Man ska sitta i lodrät sitts ;)

2011-04-06 @ 07:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0