Barbacka

Hej där!

Hemma från gummifarfar nu :)

Idag gick det faktiskt rätt bra, jag tog in han och som tur var, va han typ inte smutsig. Men borsta ett tag ändå, sen red jag ut i typ 20 minuter barbacka, mysigt var det. Och Feffe var duktig på hemvägen också.. Eller ah, han trava typ bara hälften! Så hoppade av och promenerade i 5 minuter.




När jag hade ridit klar och tänkte släppa ut han märkte jag att jag hade lite kvar, var snabb idag vett ni.. SÅ jag släppte honom i padocken. Hehe, tänkte öva på lite trick, men det gick ju inget vidare bra haha! Hade inget godis på mig och sen så var hagkompisarna roligare att kolla på.. :(



Min tjockis fick en morot i slutet också, retade han lite.. Jag tycker gamlingen måste ha lite mer motvation och vilja för att få den.. Eller vilja har han, mer ork jag borde snacka om!





(tog typ rätt så ointressant kort haha!)











Lite mer bilder kommer sen ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0