Blogg problem!

Hej!

Igår hade jag skrivit ett jätte långt inlägg om hur det gick igår men när jag skulle publicera så stod det att det skulle komma upp men det gjorde det aldrig?

Försökte ännu en gång att publicera eftersom att halva inlägget hade sparats som utkast. Men funkade inte ändå. Så nu gör jag ännu ett försök med att skriva om hur det gick!

Igår så HOPPADE jag Kepsen! Jätte kul! Men det gick inte alls bra, jag red som en nybörjare och kämdes faktiskt när jag hoppade. Hade ingen bra eftergift och fick inte igång ett bra tempo, oftast blev det för hetsigt. Men Jaana gav mig några bra tips, innan jag ska fatta galopp så ska jag få ner honom i en kort arbetstrav och sen bara göra galoppskänkeln, för då får han en finare och rundare galopp. Så det är något jag ska träna på.

Vill verkligen börja hoppträna och förbättra min sits. Men har ju ingen häst att göra det med. Kepsen har en gammal senskada som har kommit och gått nu det senaste året så hoppträning är då inte det bästa för honom.

Men under sommaren ska det allt bli hoppning på sjöis. Då ska jag verkligen öva min sits.
Igår låg hindrena runt 70-80 cm, en oxer, ett plank, ett till plank med en bom under. Fick inga bilder nör jag hoppade för Emelie orkade inte följa med och Daniella red ut själv, men hon han ta några kort när jag värmde upp så dem får ni njuta utav, kom gärna med kritik, ändå om det är några få och inte jätte bra kvalite på dem!


Arbetade inte med formen idag..




Hhaha, lite fail?



Det var dem bilderna!


Kommentarer
Postat av: elisa

ska också på sjöis :D

vilken vecka ska du på ?:)

2011-05-01 @ 15:36:09
URL: http://ponnyysidan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0