Dagens "förväntningar"

Hej!

Idag ska jag rida ett pass i padocken igen, haha! Vill ju så gärna träna upp min sits & speciellt min handställning igen efter mitt lilla riduppehåll! Vill bli lite mjukare i handen och mer följsam i rörelserna och som sagt vara mer på med skänkeln. Så nu är det dags att träna upp mina benmuskler, hihi!

Hoppas på att Feffe är lika framåt och posetiv idag som han var i onsdags. Då blir jag riktigt glad, och sen vill jag också att han ska lyssna lite mer på skänlarna, vi får se vad dagens pass bjuder på! Det vet man aldrig, iallafall. Har bestämt mig för att träna övergångar och även öppna, vet inte riktigt hur jag ska få till sluta.. Får inte kläm på det, hehe! Sen vill jag själv ha koll på min sits under passets gång och bli helt enkelt nöjd med mig själv!



Hehe, hoppas jag inte har för höga förväntningar på mig & Feffe nu...

(hoppas det blir bra väder i eftermiddag!)

Nu ska jag fortsätta laga mat med Anna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0