Dagens outfit?

Hej!

Såg att vi hade fått en kommentar ev en tjej som gillade att Emelie la upp dagens outfit. Kanske något jag också kan börja med? Men som Emelie också skrev så kommer det inte blir ofta då jag inte byter ridkläder efter varje gång heller. Men ska försöka fixa så att båda hästen och jag får en liten outfit.

På fredag kanske jag och Spike kan blir röda? Men då blir det rött schabrak och en röd väst från min sida. Men på fredag ska jag även ta dit lite "vår" kläder eller hur man ska säga. Har bara en massa tjocka munktröjor. Men det ska det bli ändring på. Dels så har jag och Emelie lite planer inför framtiden, men det får ni inte veta nu moahahha!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0