Dagens ridning

Ja, dagens ridning har nog anna berättat lite om :) heheh, men som anna säger så var hästarna inte lite pigga. :P
Chilli var pigg iallafall men kepsen slog nog honom. Chilli ville ju absolut inte gå sist -.-' vilket var rätt jobbig men som sagt övning ger färdighet?
Jag och anna övade mycket på tempot och tycker att ridturen var i övrigt rätt lyckad. Men en sak som jag märkte idag att chilli har blivit mycket och då menar jag mycket mera bakskygg. När vi hämtade in hästarna ifrån hagen tillexempel så gick ett gammalt par bakom oss och han var livrädd han sprang runt mig som om dem var livsfarliga, ja jag har ingen aning om vad det är som har hänt. Men hoppas det inte håller i sig :( Men vi får helt enkelt se. Har ni en häst som är bakskygg? :o Ni kanske har något bra tips? :)
Morgondagens ridning?
Ja den får jag nog spendera i padocken, för att jag känner att det har varit mycket uteritter på det senaste och jag inte har kunnat jobba honom ordentligt. Så det blir nog ett dressyrpass i morgon, inte min starka gren. Men det måste ju göras? :)
Bilder ifrån i dag kommer lite senare :)
Så länge får ni en bild på finaste!
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0