Morgondagens ridpass!

Hej! imorgon blir det ridning på Kepsen inte Spike. Egentligen spelar det ingen roll för mig vem jag rider men det skulle vart jätte kul att rida spike. Men bättre att hans hov läker innan. Imorgon ska jag öva på att han ska hålla det tempot jag vill ha. Och speciellt ute. Börjar tröttna när han steppar och håller på, det är inte okej att han håller på så som han gör. Eller det är ju inte hela tiden han gör det utan det är om den framför galopperar iväg först som han vill sticka med, och det är ju inte han som ska fatta galopp, utan det är jag!

Ska försöka att filma in lite när jag rider, men om det blir någon så ska jag bara förvarna er att det kommer vara dålig kvalite då det kommer vara jag som filmar uppifrån Kepsen eller om Daniella kan filma in, heh. men kommer nog att vara dålig kvalite ändå hahhah!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0