Daniella här!

Hejsanhoppsan! :)
Ni kanske har hört talas utav mig? Jag heter som sagt daniella och skal testblogga på denna bloggen en tag. Jag står med min häst chilli på stall huke som anna har sina två medryttarhästar på. Så ni kanske har hört lite om mig eftersom jag och anna oftast spenderar våra '' stalldagar '' tillsammans.
Min häst chilli är en korsning mellan fullblod och varmblod och är 17 år gammal. Nu har jag haft honom i lite över 1 år och han är underbar! :) Chilli har tidigare haft 3 olika ägare som jag vet om och har också blivit tävlad i en högre klass i både dressyr och hoppnig. Chillin hoppade väldigt mycket när han var ung och har blivit '' sönderhoppad '' eller vad man nu skall kalla det så nu håller hans ben inte lika bra som förr. Men jag nöjer mig med att hoppa låga höjder det är ju som sagt inte höjden som spelar någon roll. :) Chilli är inkörd men har inte gått på travet som vissa kan tro. Han är också riden lite i western men det är inget som jag har något större intresse för. Ja vad skall man säga om min lilla Chilli? :) Ja, han är en underbar liten figur som alltid vill vara till lags..
Jag har Chilli alla dagar i veckan utan på tisdagar och torsdagar då min medryttare therese har honom så att jag ska hinna med skolan och lite andra saker, men jag försöker vara i stallet så mycket som jag kan! :)
Är det något ni tycker att jag har missat? :) Komenera så svarar jag på era frågor ( om ni har några :p )
Och om mig är det ingen som vill veta haha, ja jag är en 13 årig tjej med ett STORT hästintresse :)
Ja, här var lite bilder på mig och min älskling :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0