Haha!

Hej!

Har kommit hem till Anna efter en rätt såå lång dag och tänkte blogga lite härifrån, berätta hur det gick hos Feffe idag, som ni vet hängde Anna med och fotade lite, första bilden blev ju inte lite rolig! :)

Iallafall, jag red lite i padocken först, Anna hade tänkt fota några fina sommarbilder, när jag red i klänning ute på en äng/hage. Så red fram inne i padocken innan, feffe var typ väldigt seg. Iallafall, red inte så bra... fick inte sån bra känsla i padocken och dessutom så är det inte så bekvämt att rida på honom barbacka, han är lite sådär hård typ, HAHA!

Sen var det dags att rida på ängen. SKrittade typ 100 meter och sen trava lite, sen skulle jag galoppera mot Anna om man säger så.. Och så skulle hon fota. Hehe, men det gick ju inte så bra dåå. Feffe tog bettet svängde och drog iväg i galopp till ingången av hagen trots att jag använde skänkel och tygel så mycket jag kunde. Haha, sen ville han inte vända tillbaka mot Anna, men tillslut gick det. Då fattade han galopp och sen sååå.....

svängde han och gjorde han en typ kort bockserie, hahah... Rätt låga men han drog ner huvudet rätt mycket enligt mig så det var rätt svårt att sitta kvar, det kom rätt så oväntat och sånt. Så flög typ över hans manke, tror ni jag ramla av eller höll mig kvar?

webvoter-omröstning
Tror ni jag ramla av eller lyckades jag hålla mig kvar?

Du lyckades sitta kvar
Du ramla av

Se resultat



Och nu lite andra bilder :)















Vet att min sits inte är den bästa, men det enda man tänker på är att det gör ont att rida, främst i galoppen barbacka, haha!

Efter ridningen tog vi lite profilbilder med knorren, visst är han lite gullig ändå? :D










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0