???

hej!

Rubriker är alltid jobbiga. Kommer ju nästan aldrg på något utan det blir alltid bara någon kort som typ, Kepsen, Spike, dagen osv.

Påtal om Kepsen och Spike, idag ska jag ta dem extra. Jaana hade haft lite feber inatt så hon ringde och undrade om jag kunde ta dem, behövde ju inte ens tveka på det eftersom att jag hade tänkt fråga henne om jag kunde ta Kepsen extra idag heheh.

Så idag blir det lite pengar med till stallet, vi kommer nämligen rida bort till golfbanan och köpa lite glass,  det har ju vart och är ett sånt underbart väder. Så idag bir det lite glass med hästarna, gott gott.
Blir även ca 10 minuter jobbning i paddocken, vi får väll se hur det går sen. Igår hann jag inte blogga hur det gick igår men håll utkik för det kommer under dagen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0