Feffe älskar morötter

Hej

Är inte helt hundra på om jag vill lägga upp den här videon haha! Den är lite halvtaskig faktiskt. Och dessutom typ snackar jag för mig själv och skämmer ut mig, hehe! Men som sagt, mitt motto. Jag bjuder alltid på mig själv!





Jag är så taskig att jag håller moroten så nära att han når den med mulen men att han aldrig riktigt får tag i den! Jag är så rolig, stackars lilla knorr! Det värsta är att jag oftast håller på så, hehe! Älskar att läska dom genom att äta moroten själv också! HAHAHHA, har typ skadeglädje! Haha, neejdå... De lät för hemskt för att vara mig. Men jag är nog allt lite påfrestande mot feffe skulle jag tro... Får nog sluta att göra så.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0