Finalisterna ännu en gång

Hej!
Just nu har vi bara fått in 1 som har svarat på frågorna och vet att en till kommer att göra det. Men vart är dem andra 3 som är en utav de 5 finalisterna? Det skulle vart jätte bra om ni kunde skicka in svaren så fort som möjligt!
Frågesporten avslutas inom en vecka och det skulle vart tråkigt om ni inte skickade in era svar eftersom att det fanns flera som hade en bra anledning!

Här kommer dem 5 finalisterna igen!!!



Anna Nygård
   om Tävling!:


Jag tycker jag ska vinna för att jag har absolut inga pengar just nu, och kommer inte ha det ett långt tag framöver och jag bor på Åland där det finns EN ENDA HÄSTBUTIK ! Och där finns det nästan bara travsaker , och inga ponnysaker...så måste fara till Sverige för att köpa något vilket nästan aldrig händer. Det tar ca 2 h med båt över + att man måste köra 1-3 h (beror på vart man far) Jag tycker verkligen det är en bra anledning till att jag ska vinna :D Har länge velat köpa ett sådant schabrak..men har inte haft råd eller varit till Sverige. Och dessutom har jag bara gamla schabrak och har bara 1 enda som är någorlunda 'fint'.
Och min ponny , det skulle passa så fint på henne! Jättekul tävling iaf, får hålla tummar & tår nu ..! :D:D

MVH Anna

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Josefin Vestre om
Öhm, detta var riktigt svårt xd
Men jag vill vinna denna tävling pga att jag fått min häst nu och ska komma ut i tävlingssäsongen. Har just nu bara schabrak som bara är till träning och har letat länge efter ett olivgrönt tävlingsschabrak!
Och för jag att jag har hållt lektioner för er och kan göra det hur ofta ni vill (a)
Och för att jag älskar er mina fjompar!<3

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Maja johansson om

Jag vill vinna ett schabrak, för att jag alltid har otur. För två veckor sedan, så fick jag ta bort min shetlandsponny som jag haft sedan jag var 3.5 år gammal. (är snart 13 nu...) Vi stod varandra väldigt nära. Men en vecka senare, fick jag reda på att min andra häst, hade samma sjukdom. (alltså Fång) Och nu visar det sig att vi kanske måste ta bort honom. Men mamma har sakt, att jag kanske ska få en D-pony sedan.. och jag har inget schabrak i den storleken... Och en vinst, kanske skulle pigga upp mig lite...

Tack på förhand.

MvH Maja

-----------------------------------------------------------------------------------------

Sofia  ([email protected]) om Tävling!:

Hej! För det första har jag aldrig vunnit någon sånhär tävling så det vore superkul:D

För snart ett år sedan (15mars) blev min medryttarhäst slaktad, på min födelsedag... Det kändes verkligen skit jobbigt för hon var helt frisk och allt:( Men ägaren lät mig inte köpa henne så det fanns inget jag kunde göra förutom att se till att våran sista tid tillsammans blev något fint.När hon inte fanns mer var jag nära på att sluta rida helt, men så åkte jag på ridläger i sommras och träffade Zorro:)Som jag även hyr från det ridcentret nu.Jag kommer självklart aldrig glömma min medryttarhäst och saknar henne hela tiden med Zorro har gjort livet lite ljusare för mig och var den som fick mig att fortsätta rida:) Därför skulle jag vilja vinna det här schabraket till Zorro men samtidigt till min vackra flicka som fick galoppera vidare på de evigt gröna ängarna, som tack för att hon hjälpte mig att hitta Zorro. Som jag är helt övertygad om att hon gjorde:')<3

Kram sofia

---------------------------------------------------------------------------


jennifer Olofsson  (jennifeeer@live.se) om Tävling!:

Åh, vad ska jag börja med?

Min häst har varti skadad länge, ca 7 månader i senarn. Nu har han äntligen blivit friskförklarad och är på benen igen. VI hade en svår tid tillsammans men vi hjälptes åt och vi har fått ett väldigt starkt band emellan oss.

Vi hoppas att någon gång i sommar kunna rida någon klass i dressyr eftersom det är det han älskar och lever för.
Tror nog inte att jag kommer vinna det här men ska hålla tummarna. Finns stor konkurens.

Kramar Jennifer..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0