Finns inget bättre än...

... SOMMAREN!! En riktigt STOOOR jävla HISSS!

Jag kan bara INTE sluta tänka på deet!

Nu längtar jag sjukt mycket, dels så man kan börja rida med bara linne & ridbyxor och sånt, så det helt enkelt är behagligare att vistas ute och sen vill jag såklart ta några fina sommarkort på Ferdinand, när jag rider. Så ska fixa med någon "fotograf" så jag får några bra pix ;) Detta året ska jag ta mycket bilder, speciellt denna sommaren!

Sen vill jag prova att bada med Feffe, havet (ån) ligger inte föör långt bort från hans stall så skulle vilja se hur han reagerade, haha!

Några kort från förrra sommarn!













Och så vill jag kunna rida i galopp på en äng, när det är soligt och fint... Tyvärr finns det inte likadana ängar som på huke med den omgivningen, eftersom detta stallet ligger, längre bort från göteborg men det är ändå mer trafik och sånt här, för stallet ligger typ vid en rätt stor väg och sånt. Och här bor folk tätare. Vid huke fanns det typ en granne, som man kunde se. Inget mer. Och så va det så fridfullt och lugnt där. Måste säga att jag faktiskt föredrar huke, så synd att vi flyttat!

Haha, jag lever för sommaren och det är såå härligt att ha hästarna på sommarbete, slippa med insläpp och slippa mocka boxen och allt där intill, man bara njuter och har det bra med hästen. Ne det finns inget bättre än sommaren!

Jag menar, vem längtar INTE till sommaren?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0