Fixar foton

Hejdär!

Förlåt för dålig uppdatering under dagen, men jag ska försöka förbättra mig nu under kvällen även fast jag har sjukt mycket att plugga på!
Annas internet ligger nere nu, tråkigt! Men vi alla hoppas att det löser sig snart, eller?

Innan jag ska börja plugga i typ 3-4 timmar i sträck tar jag och fixar ihop ett litet kolage, på hästarna! :D Feffe, Svante, labolina, bosse och lite sånt, det är RÄTT mycket bilder, så alla får såklart inte plats i den lilla ramen, så fort jag får tag på en större ska jag flytta över alla bilder dit, men nu få den lilla räcka... Det var trots allt typ 100 bilder jag skrev ut, hehe! 

Vad tycker ni om bilderna?







Hehe, kassa bilder så kanske inte ser så mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0