Försenade bilder

Hej

Tänkte lägga upp bilderna jag tog i fredags, i stormen. Guud vad det blåste asså. Iallafall, här får ni dom.

Varit lite krångel med min kamera så det har inte fungerat att lägga in dom på datan osv, men nu fungerade det, efter massa fix på datorn.

Enjoy!









Och var bara tvungen att ta kort på dom två tvillingarna i stallet också, så underbart söta! Är dom inte fina?







Älskar strimmbläsen på den ena, såå vackert!

Angångden olika täcken är det nog strimbläs jag gillar mest elelr lyckta, det är också väldigt vackert, speciellt på en mörk eller svart häst, och tänk ett par vita strumpor till det. Om dom är rena då. Åhh, jag smälter. Underbart vackert juu! Precis som det bortre hästen! Fast jag gillar inte när det är mycket hovskägg hehe.

Lyckta är nog allt min favorit, främst för att det inte är så ofta man får syn på en häst med lycka, vad jag har uppfattat... Det är liksom lite vanligare med en vanlig bläs, bruten bläs eller typ snopp. Hästarna ser så gulliga och annorlunda ut med lycka, dom blir verkligen speciella. Någon som håller med mig?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0